Wynajem autokarów Warszawa - Wisiński

Od 1 marca 2015 r. Wisiński Przewozy Autokarowe wprowadza sprzedaż biletów miesięcznych w nowoczesnym systemie kart chipowych. Karta Pasażera to elektroniczna, zbliżeniowa karta działająca z wykorzystaniem fal radiowych. Umożliwia wielokrotny zapis i odczyt informacji w niej zawartych. Jednorazowo wyrobiona EM-karta może służyć pasażerowi przez wiele lat. Przewidywana ilość cykli zapisu i odczytu karty wynosi 100'000. Po "zużyciu" jednego biletu ta sama karta ładowana jest ponownie kolejnym biletem. EM-karta nie wymaga specjalnych warunków przechowywania. Jednakże zginanie jej, przetrzymywanie w niskich temperaturach (poniżej 4 stopni Celsjusza) może doprowadzić do jej złamania, natomiast podgrzewanie lub wystawienie karty na działanie temperatury wyższej niż 50 stopni Celsjusza spowoduje jej rozwarstwienie. Należy również unikać trzymania karty w miejscach takich jak tylne kieszenie spodni i podobne ponieważ może to doprowadzić do stałego odkształcenia karty, które skutkuje niewidocznym złamaniem wewnętrznej anteny wbudowanej w kartę.

W przypadku zagubienia lub zniszczenia karty wydanie drugiej karty wiąże się z uiszczeniem opłaty w wysokości 20 zł brutto.

TYLKO OKAZANIE PARAGONU FISKALNEGO WRAZ Z KARTĄ  i DOKUMENTEM TOŻSAMOŚCI W CHWILI WSIADANIA DO AUTOBUSU UPRAWNIA PASAŻERA DO PRZEJAZDU NA PODSTAWIE BILETU MIESIĘCZNEGO. 

ELEMENTY BILETU MIESIĘCZNEGO:

Karta pasażera:
Na karcie są zarejestrowane informacje dotyczące jej posiadacza. Prawidłowo zaprogramowana i odczytana przez bileterkę uprawnia do przejazdu autobusami kursowymi naszej firmy.

KARTA JEST WAŻNA GDY BILETERKA WYDA POJEDYNCZY SYGNAŁ AKCEPTUJĄCY DANE ZAWARTE NA KARCIE.

Paragon fiskalny jest dowodem fiskalnym potwierdzającym zakup biletu, a także zgodnie z prawem przewozowym, dokumentem poświadczającym ubezpieczenie podróżnego na czas podróży. Dowód osobisty  lub inny dokument ze zdjęciem stanowi potwierdzenie tożsamości właściciela karty.

W przypadku zgubienia, zniszczenia karty lub paragonu fiskalnego PASAŻER NIE MOŻE korzystać z przewozu tylko na podstawie jednego z tych elementów.

Pasażer nie posiadający wszystkich elementów biletu miesięcznego zobowiązany jest zakupić bilet jednorazowy uprawniający do przejazdu.

>> Najczęściej zadawane pytania o kartę pasażera <<

>> ZAMÓW BILET MIESIĘCZNY <<


NASZE
USŁUGI
AUTOKARY
WYNAJEM
WYCIECZKI

KONTAKT wisinski.com.pl

biuro: Kienkówka 66, 21-450 Stoczek Łukowski
tel. (+48) 795 584 718, (+48) 504 823 204
e-mail: biuro@wisinski.com.pl
Ta strona wykorzystuje do swojego działania pliki Cookies. Możesz je zablokować w ustawieniach swojej przeglądarki. Blokada może spowodować niepoprawne działanie strony lub brak dostępu do niektórych jej funkcji. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.